måndag 13 augusti 2012

Fick en överraskningsdejt :)

I fredags började min dag med att älsklingen inte var jämte mig i sängen så jag tassade ut i köket för att leta efter honom. Då står han och steker pannkakor till mig. Jag kramar om honom och så ger han mig en superfin blombukett. Sedan säger han att efter frukosten ska han röva bort mig.
När vi ätit färdigt tar vi bussen- vart visste jag inte- och kommer till Trelleborg. Vi går en runda och tittar på alla söta hus och går i en park med många olika sorters fåglar och efter ett tag kommer vi fram till ett jättemysigt fik där jag får ta vad jag vill. Sedan gick vi en stund och tittade lite mer och sedan åkte vi hem och myste hela dagen.
Det hela var väldigt enkelt, men jag blev väldigt glad bara att han tänkte på mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar